Új Pszichoaktív Blog

Ez az oldal folytatja a pszichoaktiv.blog.hu karrierjét, de ezen felül semmi köze nincs hozzá, a bloggerek függetlenek. "Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása."

Friss topikok

Kóladió

2014.01.13. 23:17 Morfium Kálmán

Én nem bírom a kávét, viszont ha ébren akarok maradni, muszáj kitalálni valamit. Tökéletes választás a kóladió. Egy adag 3-6g ebből a kifejezetten olcsó herbából. Az íze pocsék: sokszor ittam már vízzel, de legszívesebben visszajönne minden korty után. Aki teheti, vegyen zselékapszulát hozzá. Jó ötlet lehet kólával keverni, a Coca Cola régen ebből készült (na meg persze kokacserje-kivonatból), a kóladióból nyerték ki a koffeint. Azonban nem a szokványos állapotban tartalmazza azt. Nem pörgeti szívet, nem igazgatja a pulzust. Hatása lassan áll fel, de sokáig tart. Én azt mondanám, 3g 3 óráig hatásos, de rólam azt kell tudni, hogy nem vagyok olyan pehelykönnyű. A nagyobb mennyiség talán elnyújtja az ébrenlétet, de inkább intenzívebbé teszi azt.

Azt ajánlom mindenki próbálja ki ezt a stimulánst, megéri. Egy adagot 40Ft-ért szerzek be.

Egy este olyan fáradt voltam, hogy ülni alig bírtam. Ha ledőltem volna, 1-2 perccel később már aludtam volna. Ebben a hullafáradt állapotban gurítottam le egy adagot a jól bevált kombinációmból: 3g Kóladió + 5-7g Kratom (fajtától függően). 5-10 perc után már tanulásra alkalmas állapotban voltam, ehhez egy cigi is hozzásegített. A Kratom ugye alapból lehet stimuláns is, de a kóladió sokat hozzátesz, így én speciel 45 percig azt tanulok-dolgozok amit akarok - bármilyen fáradt is voltam - egy ilyen adag után.

Szólj hozzá!

Címkék: Cola Vera

A bejegyzés trackback címe:

https://ujpszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr515757238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása